mejamsp

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Meja Speja - 1 april 2012 17:02

Om ni vill de kan jag börja göra ett bloggtips i veckan? :)

Skicka frågor på sånnt ni behöver veta om eran blogg kanske? Hur man gör regnbågs text? Hur fungerar pixlr? osv... xd


Kanske ska ha en frågestund? :?s 

Hahah, vi får se vad som händer! ;)

Av Meja Speja - 1 april 2012 16:39

Först går du in på Dafont.

De skadar inte din dator :)


Vi säger att jag vill ladda ner de här typsnittet.

Då klickar jag på Download som du ser i hörnet..

Sedan vet jag inte hur man gör i PC men nog samma ;)

Sedan går du in på finder (mac)


Hehe, min är rätt rörig pga att jag har många texter som jag har laddat ner.. (I)

Men då dubbelklickar du på din text och då ska de se ut så här:



Sen klickar du på din text då ska de typ se ut så här (men de här var en annan text)

 

Sen klickar du på Installera typsnitt

KLART.. efter de går du in på pixlr.com och kollar efter din text!

   


Gick de inte? Kommentera felet!! :)

Av Meja Speja - 1 april 2012 16:33

 

Klicka på bilden för att få den större.

Av Meja Speja - 1 april 2012 16:18

 

Jag hackar väl inte på dig Celinh? :(

Av Meja Speja - 1 april 2012 15:48

Hej, för er som inte kan göra headers och så kan ni köpa av mig! ^^
Säljer till Blogplatsen!!
Paket 1:
Vanlig header 3 autos
Paket 2:
Vanlig header, namn skylt 5 autos
Paket 3:
Jag lägger in din header på din blogg och en lite finare header 9 autos eller 1 present från önsken.
Paket 4:
Fin header, namn skylt, och jag lägger in den 1 present från önsken.
Paket 5:
Rullande text i menyn, fin header och jag lägger in den, namn skylt 1 present från önsken och 2 autos.
Paket 6:
En helt ny blogg (bloggplatsen), super fin header, namn skylt, rullande textn 2 presenter från önsken.
 

_______________________________________________________________________________________
Vill ni kanske bara ha de här sakerna:
Paket 1:
Rullande text i menyn 3 autos
Paket 2:
Namn skylt, rullande text 6 autos
Paket 3:
Bara en namn skylt 4 autos
De här sakerna kan jag göra till blogg.se också men inte headers..
 
 

Av Meja Speja - 1 april 2012 15:36

Tack alla som har läst den redan :D


 

Av Meja Speja - 1 april 2012 15:33



Ville ha lite mer påskstämmning.. :)

Blev rätt nöjd. 

Av Meja Speja - 1 april 2012 15:00

Vad tycks? :)

Själv blev jag ganska nöjd! ^^

Presentation☼


Hej, jag är mejaspeja.. och LÄS MIN BLOGG! :D
Tror jag? o.o

Vad undrar du?♫

0 besvarade frågor

Här kan du kolla kalendern!♂♀

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Angående headers

 

 

Vad söker du efter?♥

Och frågan är..♣

Hur ofta läser du min blogg? (härmat Jonte_booii)
 24/7
 Några gånger per dag
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig förutom nu dåe o.e
 när jag känner för de
 HAR DU EN BLOGG?? o:

Senaste inläggen 8)

Klicka och kom till msp♥

 

Mina kategorier ;D

Arkiv c:

Alla som har varit inne på denna.

R-S-S ^w^






Ovido - Quiz & Flashcards