mejamsp

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Meja Speja - 2 april 2012 19:43

Hej jag tänkte ha en tävling så här går den till:


Kommentera det här inlägget och skriv de pinsamaste som har hänt dig. Jag kommer lotta om jag inte kan bestämma mig. Pristet är en heelt ny blogg (bloggplatsen), header, design, hejdå skylt, och skyltar som t.ex dagens moviestar, dagens outfit/look! 

Har du en blogg som du inte vill kasta går de helt bra men den måste vara på bloggplatsen. 


1. Du måste vara vän med mig. (kan inte ha fler vänner men om ni hjälper mig till lvl 11 går de)

2. Du får välja heelt själv hur du vill ha din design och så! :)

3. Man får inte ha ett dåligt tålarmod.. ;) 

4. OCH MAN MÅSTE HA ETT GLATT HUMÖR! :DD


Lycka till! :)

Av Meja Speja - 2 april 2012 19:26

Jag tycker de?! Är de konstigt? o.o

Vad tycker ni? ^^


   

Av Meja Speja - 2 april 2012 17:04

Haha, nu gjorde jag ingen påsk header men en sommar. För jag längtar såå mycket (L)

Först ska jag till Mallorca i år igen (I) Med LOOOLLLO (min syster). Vi åker till Mallorca varje år (I)

De kanske är därför vi har lägenhet där men den där veckan ska vi inte bo i lägenheten utan på hotell 8)

Sen ska jag till Italien, spanien igen (vet inte vart i spanien) sen till Mallorca igen (I)

Btw, tryck F5 om du inte ser headern! :)




Jag tycker inte att den var så nogran men så här ska en sommar header se ut tycker jag! :)


   

Av Meja Speja - 2 april 2012 16:22




PS: hålleer på med en till ny påsk header (I)

        


Av Meja Speja - 2 april 2012 15:36


Arishia!

I inlägget över kan du komma till hennes blogg :)

     

Av Meja Speja - 2 april 2012 15:20

 

Ojj hhehe mobba inte sträcket.. (I)


   

Av Meja Speja - 2 april 2012 15:15

De kommer komma en bloggplatsen.se app! :'D

Jag är super glad. För när jag går in på safari på min mobil går de super trögt.. -.o

Men jag vill att appen ska komma idag inte om typ 2 veckor? -.-


Kom nu APPPPP!!!


   

Presentation☼


Hej, jag är mejaspeja.. och LÄS MIN BLOGG! :D
Tror jag? o.o

Vad undrar du?♫

0 besvarade frågor

Här kan du kolla kalendern!♂♀

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Angående headers

 

 

Vad söker du efter?♥

Och frågan är..♣

Hur ofta läser du min blogg? (härmat Jonte_booii)
 24/7
 Några gånger per dag
 varje dag
 kanske varannan dag?
 en gång i veckan
 varje månad
 aldrig förutom nu dåe o.e
 när jag känner för de
 HAR DU EN BLOGG?? o:

Senaste inläggen 8)

Klicka och kom till msp♥

 

Mina kategorier ;D

Arkiv c:

Alla som har varit inne på denna.

R-S-S ^w^






Ovido - Quiz & Flashcards